Lästid

Det blir inget läst nu igen. Jag tänkte testa att åtgärda det genom att Storytel. Lyssna på böcker har jag betydligt mer tid till. Till och från jobbet 2 h/dag och medans jag lagar mat. Jag vet även av erfarenhet att jag får mer fixat i hemmet när jag lyssnar på böcker. Det blir trevligt att gå och småplocka, fixa, ändra, städa, packa upp. Och promenader, det blir fler promenader. Jag har inte tidigare testat Storytel så jag vet inte hur bra det fungerar tekniskt, men jag har inte hört några klagomål. Egentligen önskar jag att Elibs ljudbokspelare fungerade lite bättre, men dels kraschar den stup i kvarten och dels går det inte att få offline-tillgång till böckerna. Jag önskar verkligen bättring där.

2 reaktioner på ”Lästid

    • Ja, sen jag laddade ner appen har jag lyssnat på Störst av allt och Hungerspelen, börjat på del 2, Fatta Eld och köpt nya hörlurar så att jag kan lyssna hela tiden (när ingen behöver mitt fokus ^^)

      Ljudbok var rätt just nu!

      Gilla

Kommentera

